loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

معرفی تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 152
سه شنبه 21 بهمن 1399 زمان : 14:05

وان، بزرگترین شهر شرق ترکیه بشمار می رود که در کنار جاذبه ‌های خوب اما نه ‌چندان عالی و زیاد آن نسبت به شهرهای غربی ترکیه، نزدیک بودن به مرز ایران و هزینه‌ های پایین سفر و فرصت خرید مناسب وان، این روزها تور وان ترکیه را به یکی از بهترین گزینه‌ سفر‌های خارجی در بین ایرانیان بدل کرده است، به طوریکه برخی افراد سالی چند بار به شهر وان می روند تا خریدهای خود را با قیمتی مناسب انجام دهند.

وان دارای جمعیت 400 نفری می باشد و بدلیل دارا بودن مراکز خرید متنوع و ارزانش و جاذبه های تاریخی زیبا سالانه مورد توجه گردشگران ازکشورهای مختلف قرار گرفته و بر طبق آمار یکی از اصلی ترین گردشگران این شهر ترکیه را گردشگران ایرانی تشکیل می دهند و در سال های اخیر تور وان در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته و اینکه تور زمینی وان از پرطرفدارترین تورهای زمینی خارجی بشمار رفته که همه ساله در فصل بهار و تابستان برگزار می گردد.

تور وان

در آخر لازم به ذکر است که تور هوایی وان ترکیه با توجه به نزدیک بودن به مرز ایران دارای پرواز های مستقیم تهران به وان نیستند و می بایستی گردشگرانی که قصد سفر به وان ترکیه دارند ابتدا به استانبول رفته سپس به هواپیما به ازمیر یا وان سفر کنند.

نقشه گردشگری وان

نقشه گردشگری وان

قیمت تور وان

قیمت تورهای خارجی که تور وان هم در ان رده تورها قرار میگیرد در درجه اول به انتخاب زمان سفر شما وابسته است چرا که قیمت ها در زمان ایام پیک سفر و پرمسافر و تعطیلات یا ایامی که شهر پذیرای توریست های بسیار زیادی از اقصی نقاط جهان میباشد، بالاتر از حد معمول ارائه می شود و نیز عامل دوم نوسانات بازار ارز است که به شدت قیمت تور وان را تحت تاثیر قرار میدهد.

قیمت خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت با هواپیما یا هر وسیله نقلیه ای که تور باشد، همچنین رزرو هتل و خدمات آن، خدمات تور در شهر میزبان مسافران و تعداد وعده های غذایی، با توجه به نرخ روز ارز تعیین شده و بعد از این ها، عامل سوم و تاثیرگذار بر قیمت تور این مقصد، کیفیت خدمات تور شما می باشد که تورهای مسافرتی که طرف قرارداد ایرلاین های خارجی بابت تهیه بلیط هواپیما هستند یا در شهر میزبان مسافرین طرف قرارداد هتل های گران قیمت و لوکس می باشند، خدمات خود را گرانتر به مسافرین ارائه میکنند.

قیمت تور وان

از آنجایی که پرواز مستقیم از تهران به وان نیست، بنابراین قیمت تور هوایی وان از تهران مستلزم هزینه بیشتری نسبت به تور زمینی وان می باشد چرا که مسافت بیشتری لازم است تا به استانبول سفر کنید. اما اگر برایتان مقرون به صرفه است به طور زمینی به وان سفر کنید چرا که قیمت تور زمینی وان ترکیه با قطار تهران وان بسیار کمتر و ارزانتر برای شما تمام می شود؛ به علاوه اینکه مسیر ریلی راه آهن از تهران به وان نیز به تازگی افتتاح شده است و استقبال چشمگیری نیز از آن شده است.

چگونه تور لحظه آخری وان را رزرو کنیم؟

امکان دارد که ظرفیت تور وان، به دلایلی تا آخرین روزهای شروع تور پر نشود. این در حالی است که آژانس برگزار کننده تور همه ظرفیت‌ های تور، که شامل بلیط هواپیما یا قطار وان و اتاق‌ های هتل را که از قبل خریداری کرده باشد را ارزان تر از حد معمول عرضه می کند. چرا که این شرایط هر صندلی یا اتاق خالی قطعا ضرر محسوب می‌شود. به همین دلیل آژانس ها ارائه دهنده خدمات تور وان، از دو روز مانده به برگزاری تور، با یک شیب تند شروع به کاهش قیمت تور می کنند تا با هرقیمتی که شده، حداقل ظرفیت ‌های خالی را پر کنند.
خرید یک تور ارزان و لحظه آخری وان در هر فصلی از سال ممکن است ارائه شوند. ضمنا صبر کردن تا روز آخر، برای خرید یک تور وان امکان دارد هیج نتیجه ‌ای برای شما نداشته باشد، چون ظرفیت اکثر تورها قبل از رسیدن به روزهای پایانی پر می ‌شود ولی بعضی از مسافران ترجیح می ‌دهند تا ریسک کنند و منتظر تور لحظه آخری وان بمانند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

تور لحظه آخری وان

تور لوکس وان

همانطور که می دانید کلمه لاکچری به معنی لوکس و گران قیمت می باشد که در حال حاضر این اصطلاح بیشتر بکار گرفته می شود. لوکس در واقع یک سبک زندگی را شامل می شود که در تورهای مسافرتی هم به گونه ای تعریف شده که شما سفری گران قیمت و مدرن را تجربه می کنید و اینکه واقعا انتخاب درستی است یا خیر؟ دقیقا برمیگردد به سلیقه و بودجه سفر شما عزیزان. اقامت در هتل های 5 ستاره uall همراه با خدمات و امکانات رویایی که استفاده از این خدمات و امکانات مستلزم پرداخت هزینه های بالایی است که در تور وان باید آن را در نظر داشته باشید. در اصل تور لوکس وان به چه تورهایی اطلاق می شود؟ در واقع این سوالی است که در ذهن همه مطرح می شود. تور لاکچری در واقع لوکس ترین، گران ترین ، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل شده که شما با بهترین ایرلاین های خارجی سفرتان را آغاز می کنید و از امکانات رفاهی سفر بهترین لذت را می برید.

شما با رزرو تور لوکس وان از آژانس نامی گشت خدماتی اعم از رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس که جزو گران ترین صندلی های پرواز به شمار می آیند، همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد و... را در پکیج شما ارائه می کند.

هزینه سفر به وان چقدر است؟

هزینه سفر به شهر وان بسیار پایین تر از سفر به شهرهای خارجی دیگر دنیا و حتی خود کشور ترکیه است. برای اقامت یک شب در یک هتل درست در مرکز شهر در اتاقی یک خوابه هزینه ای تقریبا معادل 700 لیر باید پرداخت نمایید که این هزینه در هتل های خارج از مرکز شهر ارزان تر میباشد. موضوع بعدی هزینه حمل و نقل در وان با اتوبوس 2 لیر و با تاکسی 10 لیر است و هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 6 لیر میباشد. در ادامه اگر از هزینه های گرفتن پاسپورت و گذرنامه در تور وان صرف نظر کنیم اولین هزینه سفر به وان یا هر شهر خارجی دیگر پرداخت عوارض خروج است که برای شهر وان برای بار اول 220.000 هزار تومان است. اگر تور وان را رزرو یا خریداری کردید این امکان را دارید که هزینه وسیله نقلیه (هواپیما یا قطار)، هزینه غذا و اقامت را همان ابتدا پرداخت کنید که این هزینه با توجه به نوع سفر شما، درجه و سطح هتل شما کاملا متفاوت محاسبه میگردد که اگر بخواهیم به صورت حداقل یا حداکثری هزینه تور وان در 3 روز را بگوییم به طور تقریبی از 200.000 تومان تا 4.000.000 تومان متغیر می باشد.

همچنین هزینه بعدی شما در تور وان مربوط می شود به کرایه وسایل نقلیه داخل شهر و خرید شما مسافران که طبق آنچه گفته شد ارزان ترین کشور ترکیه شهر وان است و هزینه های آن حتی از تهران هم شاید کمتر باشد‌. مراکز خرید با تخفیف های عالی و واقعی این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. در آخر لازم به ذکر است که برای جلوگیری از خسارات احتمالی و ایجاد هزینه اضافی بهتر است که قبل از سفر خودتان را بیمه کنید.

ارزان ترین زمان سفر به وان

برای سفری ارزان به وان فصل زمستان بسیار مناسب و ایده آل است. چرا که هر چند برف باریده و تعداد کمی هتل، همچنان باز هستند اما قیمت ها نصف می شوند و شما خدمات و امکانات هتل را با نصف قیمت می توانید استفاده کنید. این فصل در واقع از تعداد گردشگران کمتری را تجربه می کند و به همین علت است که تمام هزینه ها کاهش پیدا می کنند. ضمنا در این فصل تخفیف های بی نظیر و خوبی در مراکز خرید وان و همچنین رزرو هتل و پرواز وان و حتی کرایه تاکسی تجربه خواهید کرد؛ البته به خاطر داشته باشید که لباس گرم به همراه داشته باشید.

ارزان ترین زمان سفر به استانبول

تور وان هوایی

اولین راه به سمت وان ترکیه که شاید در میان ایرانیان خیلی رایج نباشد ولی میتواند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به مقصد برساند تور وان هوایی است. مدت زمانی که پرواز تهران به وان ترکیه در حدود یک ساعت خواهد بود اما در حال حاضر تور هوایی تهران وان برگزار نمی شود و اگر هم برگزار بشود تعداد آن امکان دارد بسیار کم باشد. یکی از مزیت های تور هوایی وان این است که شما با سفر زمینی به وان نه تنها زمان بیشتری را در راه هستید، بلکه بعد از رسیدن به مقصد خستگی راه شما را کلافه میکند و عملا چند ساعتی از تفریح عقب می مانید.

درست است که هزینه پرواز نسبت به تور زمینی وان گرانتر برای شما تمام کمی شود، اما اگر به صورت هوایی این مسیر را طی کنید می توانید در زمانتان صرفه جویی نمایید. اگر به طور دقیق قیمت تور هوایی وان ترکیه از تهران را بخواهیم بگوییم، این است که بسته به زمان سفر شما و همچنین با بالا و پایین شدن نرخ دلار، قیمت بلیط هواپیما تهران ترکیه نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد که لازم است روزانه برای دریافت اطلاع دقیق از قیمت آن به سایت نامی گشت به پروازهای خارجی مراجعه کنید.

پرواز های وان

خطوط هوایی ترکیش ایر و پگاسوس عهده ‌دار انجام پرواز خارجی تهران وان هستند. شما مسافران نیز می‌ توانید با مقایسه پروازهای این دو ایرلاین، مناسب‌ ترینشان را برای سفر با تور وان را انتخاب کنید. نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کلیه زمان‌ های ذکر شده هم برای پروازها و هم برای توقف ‌ها تقریبی هستند و در اثر عواملی مثل نوع پرواز و همچنین تغییرات آب و هوایی و بسیاری از فاکتورهای دیگر، می تواند دستخوش تغییراتی قابل توجهی بشود. همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز وان تهران هواپیمایی ترکیش و بلیط پرواز وان تهران هواپیمایی پگاسوس را از طریق سایت نامی گشت با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

فرودگاه وان

" Van Ferit Melen Airport " نام فرودگاهی است که پرواز تهران وان در آن به زمین می نشیند. این فرودگاه که نامش الهام گرفته از نام سیاستمدار و نخست ‌وزیر اسبق کشور ترکیه است، جزو نزدیک ‌ترین فرودگاه کشور ترکیه به ایران بشمار می رود. فرودگاه Ferit Melen تنها 6.5 کیلومتر با مرکز شهر وان اختلاف مکانی دارد و از این حیث هم شرایطش بسیار مناسب و ایده آل است. همچنین حد فاصل بین تهران و وان فقط 783 کیلومتر می باشد؛ اما نبود خط هوایی مستقیم تهران وان باعث ایجاد توقف و طولانی شدن پرواز بین این دو شهر خواهد شد. به ‌طور کلی پرواز تهران وان از طریق شهرهای استانبول و آنکارا هم انجام‌ می گردد و عوامل مختلفی در کاهش یا افزایش زمان این پرواز خارجی تأثیرگذار است.

تور وان هوایی

تور وان زمینی با قطار

به طور کلی شما با قطار تهران - وان باید حدود 1,067 کیلومتر مسیر را طی کنید که حدود 957 کیلومتر آن در ایران و 110 کیلومتر باقی‌ مانده در خاک کشور ترکیه است و اینکه قطار وان فقط در تهران و تبریز مسافرگیری می ‌کند. این قطار روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته حرکت خود را از تهران شروع کرده و در همان روز به تبریز میرسد. در اصل رایج ترین راه سفر به وان، همین تور وان زمینی با قطار است که با دارا بودن پکیج های متنوع خدمات عالی را برای آسایش شما گردشگران ارائه میکنند. بنابراین مدت زمانی که طول می کشد از تهران به وان ترکیه برسید حدودا 11 ساعت می باشد.

در ادامه مهم است بدانید که قطار تهران - وان از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم ‌دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و مرز رازی عبور می کند و درست بعد از رسیدن به گذرگاه کاپی ‌کوی مسافران برای بررسی مدارک باید پیاده شوند و در آخر توجه داشته باشید که برای ورود به ترکیه بصورت زمینی سه پایانه بصورت رسمی در حال فعالیت هستند که عبارت است از : مرز بازرگان، مرز سرو و مرز رازی

  • ساعات کاری مرز بازرگان بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند و هیچ تعطیلی در ایام تعطیل رسمی و جمعه ها را ندارد.
  • ساعات کاری مرز رازی از ساعت 9 صبح تا 5 ظهر در حال فعالیت است و هیچ تعطیلی در ایام تعطیل رسمی و جمعه ها را ندارد.
  • ساعات کاری مرز سرو بصورت 24 ساعته در حال فعالیت می باشد و هیچ تعطیلی در ایام تعطیل رسمی و جمعه ها را ندارد.

تور وان از چه شهرهایی برگزار ی شود؟

سفر به وان از شهر خوی

خوی در شهر تبریز نزدیکترین استان ایران به شهر وان است که از شهر خوی تا وان تقریبا یک ساعت و نیم فاصله زمانی خواهید داشت و اینکه مرز بازرگان در استان خوی گذرگاه مناسبی برای سفر به وان بشمار می رود.

سفر به وان از ارومیه

همچنین از شهر ارومیه و از طریق مرز سرو تنها 4 ساعت تا وان فاصله خواهید داشت، ضمنا برای عبور از این مرز محدودیت زمانی ندارید.

سفر به وان از تبریز

از شهر تبریز و از طریق مرز بازرگان هم می توانید به شهر وان سفر کنید؛ این مرز هم به دلیل نداشتن محدودیت زمانی انتخاب مناسبی برای سفر به وان به حساب می آید.

حمل و نقل در شهر وان

سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر کمی ضعیف تر از شهرهایی توریستی دیگر ترکیه مثل استانبول است. با توجه به اینکه وان شهر نسبتا کوچکی است؛ در این شهر مترو وجود ندارد، اما در مقابل اتوبوس‌، مینی بوس‌ و تاکسی جزو اصلی ترین سیستم حمل و نقل در وان شناخته می شوند؛ البته برای رفت و آمد به شهرهای اطراف می توانید از قطار، هواپیما و کشتی استفاده کنید.ارزانترین و پر استفاده ترین وسیله نقلیه عمومی در شهر وان اتوبوس است اما بومیان شهر از تاکسی و مینی بوس نیز برای رفت و آمد استفاده می کنند. در واقع اتوبوس برای حمل و نقل میان شهری نیز کاربرد دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم که بدون راهنما و افراد مطمئن با اتوبوس در شهر وان یا در میان شهرهای ترکیه تردد نکنید زیرا ممکن است امنیت شما در خطر باشد.

از میان وسایل نقلیه ای که در بالا گفته شد مینی بوس از سایرین ارزان تر می باشد به صورتی که مسیری طولانی مثلا چیزی حدود 45 دقیقه را اگر با مینی بوس طی کنید، چیزی در حدود 6 لیر برای شما هزینه دارد و این در حالی است که اگر یک اتومبیل کرایه کنید هزینه یک روز استفاده از آن حدود 120 لیر می شوبرایتان تمام می شود که برای گشت شهری، کرایه اتومبیل کار عاقلانه ای محسوب نمی شود.

بهترین منطقه های وان برای اقامت

شهر وان خیلی بزرگ نیست که محله های زیادی برای اقامت داشته باشد اما با این کوچک بودنش خیابان های معروف و شلوغی دارد که سعی کنید برای انتخاب هتل دقت به خرج دهید که محل اقامت تان نزدیک به این خیابان ها باشد. برای مثال " خیابان جمهوریت " (Cumhuriyet Caddesi) بزرگترین و مهمترین خیابان در مرکز شهر وان می باشد که در اصل اینجا خیابانی معروف برای خرید در وان است. از جمله فعالیت های لذت بخشی که در این خیابان معروف می توان به آن اشاره کنیم، رفتن به پاساژها و گشت و گذار در بازارها و همچنین پیدا کردن طیف وسیعی از رستوران ها برای صرف غذا یا کافه های بی نظیر وان میباشد که کلی نوشیدنی ‌ها و دسرهای خوشمزه ترکی را می توانید سفارش دهید.

در ادامه پیشنهاد ما بعنوان بهترین منطقه وان برای اقامت همین خیابان جمهوریت وان است که در واقع تمامی آن چیزی که یک سفر لذت بخش انتظار دارید را پوشش می دهد. این منطقه درست جایی است که لذت خرید از وان ترکیه، گشت و گذار و طعم غذاهای خوشمزه ترکی را برای همیشه در خاطر گردشگران زنده نگه می دارد.

معرفی مراکز خرید وان

مراکز خرید بسیار خوبی در وان وجود دارد که بهترین و بزرگ ‌ترین آن ‌ها " مرکز خرید ای وی ام A V M " در خیابون جمهوریت می باشد، این مرکز یکی از شلوغترین و پرطرفدارترین مراکز خرید وان بشمار می رود که اکثر برندهای معروف دنیا در آن نمایندگی دارند. از دیگر مراکز خرید معروف و شیک این شهر می توان به " وان برشکا " اشاره کرد که در سالهای اخیر بعنوان معروفترین مرکز تجاری خرید پوشاک در وان شناخته می شود. از دیگر مراکز تجاری مدرن وان نیز می ‌توان به :

  • تورکوزمال | turquoise Mall
  • آیدین پریهام | Aydın Perihan İş Merkezi
  • مرکز خرید آتایوس سیلور | Atayos silver
  • اَپل استور وان | Apple Store
  • مرکز خرید هامُل | Hummel
  • مرکز خرید مُرکس چانتا | morx çanta
  • مرکز خرید ماوی دوزلر نیکه شکرلی | Mavi Düşler Nikah Şekerleri
  • فروشگاه آدیداس وان | Adidas
  • فروشگاه کفش اسپورت کُوتکس | Kotteks

ارزان ترین مراکز خرید وان

در کنار پاساژهای لوکس شهر وان که در بالا نام بردیم، مراکز خرید و بازارهایی هم رد شهر وجود دارد که می ‌تواند پیشنهاد خوب برای شما گردشگران باشد که به دنبال خرید ارزان در وان هستید. مثلا بازار روس ‌ها شهر وان (Russian bazaar)، بازار سنتی وان (Old market Van) در خیابان جمهوریت، بازار کاظم کارابکر جزو ارزان ‌ترین و بهترین بازارهای شهر وان بشمار می روند.

معرفی بهترین هتل های وان

هتل های لوکس و 5 ستاره وان

  • هتل دابل تری بای هیلتون وان ( DoubleTree by Hilton Van )
  • هتل الیت ورد وان ( Elite World Van )

هتل های متوسط و ارزان وان

  • هتل دوسکو (Hotel Dosco)
  • هتل کرنر (Van Corner Hotel)
  • هتل رسمینا وان (Resmina Hotel)
  • هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)
  • هتل مادی وان (Madi van Hotel)
  • گراند هتل (Grand Hotel Van)
  • هتل توپراک وان (Toprak Hotel)
  • هتل کریستان (Crystall Hotel)

راهنمای رزرو تور وان

نامی گشت از سایت‌ های مرجع رزرو یا خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و فروش تورهای داخلی و خارجی در ایران می باشد که با سالها تجربه و کسب اعتماد مشتریان و حفظ کیفیت، توانسته نامی گشت را به برندی اصیل و حرفه ‌ای در این صنعت تبدیل کند که در اصل مجموعه ما خرید شما را ضمانت می ‌کند. شما با عضویت در کانال تلگرام و مراجعه به سایت از آخرین تورها و قیمت آنها مطلع می شوید و در کمترین زمان ممکن رزرو یا خرید خود را انجام می ‌دهید. همچنین اگر قصد دارید تور وان یا مقاصد پرطرفدار دیگری را رزرو کنید، به سادگی چند کلیک یا یک تماس تلفنی برای شما قابل انجام است. در صفحه اصلی سایت و با ورود به سامانه رزرواسیون آنلاین نامی گشت می توانید با وارد کردن پرواز، هتل و تعداد روزهای اقامت و... براحتی تور خود را با سلیقه و بودجه خود رزرو نمایید.

در آخر همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات آنلاین و تلفنی به مشتریان جهت رزرو و خرید تور مسافرتی شما هستند. همچنین این امکان به شما داده شده که با مقایسه قیمت تورها با آژانس های دیگر، با خیال راحت پرداخت از طریق کارت شتاب خود را انجام دهید. بی شک تعطیلات خود را با تورهای مقرون به صرفه نامی گشت در بهترین مقاصد گردشگری دنیا به خاطراتی ماندگار بدل کنید.

منبع: تور وان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه