loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

معرفی تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 321
شنبه 25 بهمن 1399 زمان : 16:23

بدروم یا بودروم (Bodrum)، شهری ساحلی و توریستی با جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوع و بسیار زیادی است که سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می کنند. این شهر در استان موغله ترکیه جای گرفته است و با دریای اژه در همسایگی است و یکی از مزیت هایی که این همسایگی برای شهر بدروم دارد این بوده که این شهر کاملا ساحلی شده است و در نتیجه گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریحات آبی و آرامشش به این شهر سر می زنند.

این شهر ساحلی و دیدنی ترکیه به دلیل وجود سواحل چشم نواز، هتل های لوکس، رستوران ها و مراکز تفریحی متنوع و لذت بخشی که دارد، مورد استقبال زیادی از مسافران از اقصی نقاط جهان و حتی شهرهای دیگر کشور ترکیه قرار گرفته است. در بدروم علاوه بر مرکز شهر، کلی روستاهای ساحلی بزرگ و کوچک دارد که در مجموع شبه جزیره ای بزرگ را تشکیل می دهند. در کل بدروم در بخش صنعت کشتیرانی و قایقرانی، به شهرت جهانی رسیده است و بسیاری از افراد معروف هم اغلب برای دیدن و تجربه زیبایی های آن به اینجا سفر می کنند؛ این جزیره مکانی بسیار مناسب برای آرامش گرفتن و لذت بردن از تعطیلات شما بشمار می رود.

نقشه گردشگری بدروم

نقشه گردشگری بدروم

برای سفر به بدروم نیاز به ویزا داریم؟ مدارک مورد نیاز چیست؟

خیر، شما برای سفر به این مقصد نیازی به دریافت ویزا ندارید، چرا که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه بسته شده است، مسافران ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به اخذ ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از 90 روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند باید به مقامات این کشور مراجعه و درخواست دریافت ویزا بلند مدت را کنند. توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

مدارک مورد نیاز جهت سفر به بدروم :

1- وجود پاسپورت که حداقل باید از اعتبار پاسپورت شما شش ماه مانده باشد.

2- فیش پرداخت عوارض خروج از کشور

3- همراه داشتن ارز خارجی ( دلار یا لیر) می باشد.

قیمت تور بدروم

بدروم شهری است که با توجه به بعد مسافت، نسبت به شهرهای دیگر ترکیه قیمت بالاتری دارد، اما شما جهت کاهش قیمت تور بدروم می توانید با انتخاب هتل و پرواز مناسب قیمت ها را برا سفرتان مدیریت کنید. آزانس نامی گشت سالها در تلاش است که بهترین امکانات را با کمترین قیمت در اختیارتان شما مسافران قرار دهد و در حال حاضر قیمت تور بدروم در میان لیست پکیج های این مقصد در بالای همین صفحه از حدود 5 میلیون تومان شروع می شود. توجه داشته باشید که تورهای مسافرتی بدروم در زمان های مشخصی در هفته برگزار میشوند و خدمات تورها نیز از قبل مشخص و کاملا روشن است و شما با انتخاب و رزرو هتل بدروم به همراه بلیط هواپیما می توانید تور مسافرتی بدروم را آن طوریکه میخواهید برنامه ریزی کنید و در ضمن فصل زمستان ارزان ترین زمان سفر به بدروم بشمار می رود که قیمت تور شما کاهش چشمگیری خواهد داشت و شما می توانید پایین ترین نرخ قیمت تور بدروم را تجربه کنید، ولی این را هم بدانید که دیگر خبری از تفریحات آبی نیست.

قیمت تور بدروم

در خصوص افزایش و کاهش قیمت تورهای بدروم باید بگوییم که نوع ایرلاین انتخابی شما بسته به داخلی یا خارجی بودنش بعلاوه نوع هتل و اقامتگاه رزرو شده در پکیج تور خریداری شده شما که علاوه بر درجه هتل و نوع خدمات هتل (ALL، UALL، FB و ... )، هزینه هر شب اقامت در هتل های این شهر ساحلی به فصل و زمان تور خریداری شده شما نیز بستگی دارد، ارتباط مستقیمی دارد و باطبع در فصول پر گردشگر یعنی تعطیلات تابستانی یا عید نوروز که تقاضای خرید تور بدروم بسیار بالاست، هزینه اقامت در هتل ها نیز افزایش خواهد داشت و در آخر قیمت تور بدروم با توجه به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی )، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج، کاملا متغیر محاسبه می شود.

تور ارزان بدروم ترکیه، آیا واقعیت دارد؟


همان طور که در بالا هم تا حدی گفتیم، سفر به بدروم نسبت به شهرهای دیگر ترکیه چندان ارزان تمام نمی شود اما شما با انتخاب پرواز و هتل ارزان تر و رده متوسط این شهر، می توانید قیمت نهایی تور را بطور چشمگیری کاهش دهید و خوشبختانه ما در لیست پکیج های این مقصد طیف متنوعی از انتخاب ها را در اختیارتان گذاشته ایم و همین مسئله مدیریت بودجه را برای گردشگران بسیار ساده تر کرده است. نکته حائز اهمیت در کاهش قیمت تور بدروم، انتخاب فصل های کم گردشگر و به اصطلاح لوسیزن بوده، مثلا در مورد بدروم که یک شهر ساحلی است و تفریحات آبی آن باعث جذابیتش شده اند، فصل تابستان اوج سفر مسافران بشمار رفته و برعکس زمستان ها تعداد گردشگران به تبع آن، قیمت ها کاهش زیادی خواهد داشت.

تور ارزان بدروم ترکیه

تور بدروم لحظه آخری، گزینه ای ارزان برای مسافران!


همانند بسیاری از مقاصد پرطرفدار ما ایرانیان، در مورد بدروم هم تورهای لحظه آخری در تمامی فصول از سال از سمت آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود. از آنجاییکه در سال های اخیر واژه تورهای لحظه آخری بدروم یا آفر تور مسافرتی بدروم در بین مسافران بسیار زیاد رد و بدل میشود و دلیل این اتفاق هم این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تو هستند، به میزان مشخص و تعریف شده ای بلیط هواپیما خریداری کرده اند، اما به دلایل مختلفی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته اند، بنابراین قیمت تور را تا حد بسیار زیادی حدود 30 الی 50 درصد پایین می آورند تا مقدار باقی مانده آن هم به فروش برسد و مسافران علاقه مند هم از این امر مطلع شده و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بدروم آغاز کنند تا هزینه کمتری برایشان داشته باشد.

اما تور دقیقه 90 یا تور لحظه آخری بدروم ارزان مستلزم این است که شما چمدان به دست باشید تا با به محض مطلع شدن شما از آن، سریعا بتوانید جهت رزرو یا خرید آنها اقدام نمایید.

آیا آفر تور بدروم یک تور بی کیفیت است؟


آفر تور بدروم در اصل هم میتواند یک تور بی ‌کیفیت باشد و هم یک تور عالی و مقرون به صرفه با شرایط استثنایی باشد؛ چرا که هر دو نوعی که گفتیم امکان ارائه از سمت آژانس های مسافرتی به شما وجود دارد و نیز این موضوع بستگی به این دارد که شما از تور بدروم خود دقیقا چه انتظاری دارید. اما واقعیت این است که کسانی که به بدروم سفر می کنند به دنبال امکانات و خدمات رفاهی لوکس، تفریحات آبی و خدمات نامحدود برای غذا و نوشیدنی در هتل های uall هستند که این مژده را به شما بدهیم که درست در زمان هایی از سال آفر ویژه تورهای بدروم به شما پیشنهاد می شود که می توانید بهترین و ارزرانترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

در ادامه آفر تورهای بدروم از محبوب ترین و پر طرفدارترین تورها در میان گردشگران ایرانی بشمار میرود و تور آفری معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی پایین تر به فروش عموم مسافران می رسانند و نیز به پکیج های این مدلی که توسط فروشنده تور آف می خورند، اصطلاحا تور آفری گفته می شود که برای این مقصد جذاب و ساحلی هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص فصل بهار ارائه می شود که شما می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

تور لوکس بدروم


کلمه لاکچری به معنی لوکس و گران قیمت است که در حال حاضر این اصطلاح در تورهای مسافرتی هم خیلی کاربردی و مورد استفاده قرار میگیرد. تورهای لوکس در واقع گران ترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شوند که امکانات و خدمات ویژه و استثنایی دارد و اینکه سفر لاکچری اتفاقی بی نظیر است که همه ترجیح میدهند حداقل برای یکبار هم که شده تجربه اش کنند.

تور لوکس بدروم

ضمنا آنچه که در تورهای لوکس بدروم مورد توجه است رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز محسوب میشوند و همانطور که می دانید انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار داده و همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان و... در بدروم را شامل می شود.

مدت زمان تور بدروم

بی شک برای اینکه سفر شما به بدروم تبدیل به یک سفر هیجان انگیز و خاص شود، سعی کنید تور یا هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات مفرح و بی نظیری را به شما ارائه دهند و بهترین مدت زمان تور بدروم به سلیقه و بودجه شما برمیگردد. از آنجایی که آژانس ‌های مسافرتی تورهای بدروم را با پروازهای چارتر شده یک هفته‌ ای رزرو می ‌کنند شما در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را خواهید داشت.

تور بدروم از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما حکمفرماست، پروازها بسیار کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای بدروم به این صورت است که مبدا تمامی تورهای بدروم به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور وجود دارد. مثلا تور بدروم از تبریز یا تور بدروم از ارومیه هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

راه های سفر به بدروم

تور هوایی بدروم

شهر بدروم در فاصله 2770 کیلومتری تهران قرار گرفته است و این مسیر را میتوان با هواپیما در چیزی حدود 3 ساعت طی نمایید که راحت ترین و مناسب ترین راه همین گزینه است. اگر قصد دارید تور بدروم با هواپیما را تجربه کنید، می ‌توانید از فرودگاه بین المللی میلاس بدروم (Milas-Bodrum Airport) استفاده کنید و نیز این فرودگاه در 36 کیلومتری شهر بدروم بوده و شما مسافران عزیز می ‌توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا ماشین ‌های کرایه ‌ای و نیز ترانسفر فرودگاهی خود به داخل شهر بدروم بروید.

تور هوایی بدروم

خوب بی شک تور بدروم با هواپیما یکی از بهترین و راحت ترین راه های سفر به این منطقه بشمار یم رود که پیشنهاد ما این است که اگر با تور مسافرتی بدروم قصد سفر دارید میتوانید در حین رزرو تور حتما ترانسفرهای هتل در بدروم را هم به مشاوران نامی گشت یا درون سایت درخواست بدهید، تا دیگر نگران هیچ چیزی نباشید؛ چرا که به محض خروج شما از هواپیما راننده‌ های ترانسفرها با نشان آژانسی که از آن اقدام به خرید تور کرده ‌اید منتظر شما هستند تا شما را به سمت هتل مورد نظرتان برسانند.

قیمت تور هوایی بدروم

در ابتدا هم گفته ایم که قیمت تور بدروم براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی یا ترک (ترکیش ایرلاین، پگاسوس و...) به مقصد شهر بدروم و قیمت هتل رزرو شده در این شهر توریستی ترکیه متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور هوایی بدروم دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به بدروم سفر می کنید نیز همگی میتوانند نرخ تور بدروم را دستخوش تغییرات زیادی کنند.

آیا تور زمینی بدروم هم برگزار می شود؟

در حال حاضر امکان سفر زمینی به ترکیه وجود ندارد و فقط از طریق خطوط هوایی امکان پذیر هست. اما در خصوص این سوال که آیا تور بدروم زمینی هم برگزار می شود؟ باید بگوییم که در شرایط ایده آل و نرمال تورهای زمینی برای مسیر بدروم در طول سال خیلی کم عرضه می شود و بیشتر در ایام نوروز و پرگردشگر برگزار می ‌شوند؛ درست زمان‌ هایی که حجم و درخواست مسافران به اوج خود میرسد و آژانس ‌های مسافرتی تور بدروم زمینی را برگزار میکنند که به دلیل پایین بودن قیمت تور زمینی بدروم، متقاضی زیادی هم دارند.

ارزان ترین زمان سفر به بدروم

با توجه به آب و هوا، فصل پاییز حد فاصل ماه‌ های سپتامبر تا نوامبر و همچنین فصل زمستان ماه‌های دسامبر تا فوریه، فصول خلوت گرشگری در بدروم بشمار میروند، بنابراین در این بازه زمانی قیمت هتل‌ ها و بلیط‌ های هواپیما به شدت کاهش می ‌یابد و جزو ارزان ترین زمان سفر به بدروم محسوب می شود.

ارزان ترین زمان سفر به بدروم

آیا بدروم فرودگاه دارد؟

در خصوص این سوال باید بگوییم بله این شهر دارای فرودگاه بین المللی است. فرودگاه بین المللی بدروم (Bodrum Airport) که در ترکیه به نام فرودگاه بین المللی میلاس - بدروم (Milas-Bodrum Airport) هم شناخته می شود. ضمنا این فروگاه نزدیک بدروم را به دلیل موقعیت توریستی که شهر بدروم علی الخصوص در فصل های پر گردشگر مثل تابستان دارد، تبدیل به یکی از فرودگاه های مهم و شلوغ ترکیه کرده است. از سال 1998 میلادی این فرودگاه درست بعد از کامل شده پروژه احداث ترمینال پروازهای بین المللی و با ورود به جمع فرودگاه هایی که این پروازها را برگزار میکنند، به عرصه فرودگاه‌ های بین ‌المللی کشور ترکیه وارد شد. براساس آخرین آمار اعلام شده توسط مسئولان، در فرودگاه بین الملی بدروم در تابستان سال 2010 و فصل پر توریست، بیش از 1/5 میلیون نفر مسافر بلیط هواپیما بدروم را تهیه و به این شهر وارد شده اند یا با خرید بلیط هواپیما به دیگر شهرهای ترکیه از بدروم خارج شده اند. در کل این فرودگاه همیشه مملو از توریست و مسافران خارجی است.

آیا بدروم فرودگاه دارد

اطلاعات فرودگاه بین المللی بدروم

  • نام فرودگاه بین المللی بدروم: Bodrum Airport و یا Milas-Bodrum Airport
  • کد فرودگاه بدروم : کد یاتا BJV ، کد ایکائو: LTFE
  • نوع فرودگاه: همگانی
  • ارتفاع از سطح دریا: ۶ متر
  • ترمینال ها: ۲ ترمینال مجزا
  • وب سایت فرودگاه بین المللی بدروم: www.milasbodrum.dhmi.gov.tr

تور بدروم با چه پروازهایی انجام می شود؟

شرکت های هواپیمایی معتبری همچون: معراج ((Meraj Airlines، ماهان (mahan)، قشم ایر (Qeshm Air Airlines) ، آتا (ATA Airlines)، ایران آسمان (Iran Aseman Airlines)، سان اکسپرس ترکیه (Sun Express Airlines)، پگاسوس ترکیه (Pegasus Airlines)، ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines)، پرواز اطلس جت، قطر ایرویز قطر (Qatar Airways) در تور بدروم پرواز مستقیم دارند.

تور بدروم با چه پروازهایی انجام می شود

هزینه سفر به بدروم

قبل از هر کاری باید از جزئیاتی مثل واحد پول ترکیه، چگونگی احتساب هزینه ‌های وسایل نقلیه و... مطلع باشید تا بتوانید سفری مقرون به صرفه و ایده آلی را شروع کنید. واحد پول کشور ترکیه لیر است و علامت اختصاری آن (TRY) و نمادش (₺) است و به آن " تله " هم می گویند که در گذشته رواج بیشتری داشته و هر صد کروش ترکیه یک لیر بشمار می رود، به ‌طور کلی قیمت ‌ها در بدروم مانند تهران است تنها هزینه حمل ‌و نقل، اقامت و تفریحات حدود 30 درصد از تهران بیشتر می باشد.

هزینه اقامت در بدروم

  • هزینه اقامت در هتل لوکس و گران: هزینه یک شب اقامت در هتل گران دو تخته بیش از 300 لیر است.
  • هزینه اقامت در هتل متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل متوسط دو تخته 90 تا 200 لیر است.
  • هزینه اقامت در خوابگاه: هزینه یک شب اقامت در هاستل حداقل 7 تا 24 لیر است.
  • هاستل: هزینه یک شب اقامت از شبی 47 لیر تا 100 لیر ترکیه
  • آپارتمان ها: هزینه یک شب اقامت از شبی 35 لیر تا 600 لیر ترکیه

هزینه غذا در بدروم

  • رستوران ارزان قیمت: حدود 15 لیر ترکیه تا 28 لیر ترکیه
  • رستوران متوسط: حدود 25 لیر ترکیه تا 50 لیر ترکیه
  • رستوران لوکس: از 50 لیر ترکیه به بالا
  • فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: حدود 19 لیر ترکیه تا 25 لیر ترکیه

هزینه حمل و نقل در بدروم

تاکسی ‌های زرد رنگ بدروم را می ‌توانید در سطح شهر براحتی ببینید و از آنها استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که قیمت سفر به بدروم بالاست و این شهر نیز مثل تمام شهرهای ترکیه قیمت تاکسی بسیار گران می باشد. درسته که استفاده از تاکسی یکی از راه‌ های آسان و راحتی در حمل و نقل عمومی بدروم است،اما بسیار برایتان گران تمام می شود و شما باید بابت هر کیلومتر 4.5 لیر بپردازید، بنابراین بهتر است استفاده از تاکسی را در الویت آخر قرار دهید.

دولموش (dolmuş) بهترین و ارزان ‌ترین وسیله نقلیه در سطح شهر بدروم می باشد و اینکه دلموش‌ها شبیه مینی بوس ‌های کوچکی هستند و تقریبا ظرفیت 20 نفر را دربرمیگیرند و اگر می‌ خواهید از وسیله نقلیه راحت و ایمن و در عین حال ارزان قیمتی در این شهر استفاده کنید، دولموش‌ ها بهترین گزینه برای مسافران است.

ماشین‌ های کرایه ‌ای گزینه بعدی شماست، بدروم این امکان را به گردشگران می ‌دهد تا ماشین ‌های مناسب بودجه خود را کرایه کنند و با استفاده از آنها با خیالی راحت در این شهر توریستی به گشت و گذار بروند. کرایه این ماشین ‌ها روزانه بین 25 تا 30 یورو است و بسته به مسائلی مانند نوع ماشین و مدت زمان کرایه ماشین متغیر است.

هزینه تفریح در بدروم

شهر بدروم یکی از شهرهای پر جاذبه و مملو از گردشگر است به همین دلیل سالانه توریست ‌های زیادی به این منطقه زیبا سفر یم کنند. اگر اهل سفر و هیجانات هستید و دوست دارید طی سفرتان از مکان‌ های تفریحی بدروم بازدید داشته باشید یادتان باشد که به فکر هزینه تفریحات خود در شهر مورد نظر باشید. در خصوص هزینه های سفر به بدروم به عنوان مثال می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در حالت کلی هزینه بازدید از مکان ‌های مختلف بین 15 تا 40 لیر است.
  • هزینه بلیط برای ورود به اماکنی همچون قلعه و موزه حدود 20 لیر است.
  • برخی از اماکن موجود در این شهر چون در فضای باز قرار دارند رایگان هستند مانند دروازه میندوس.
  • سفر با قایق ‌های تفریحی حدود 35 لیر است.
  • تماشای فیلم در سینماهای بدروم حدود 15 لیر هزینه دارد.

بهترین هتل های بدروم در ترکیه

هتل های 5 ستاره و لوکس بدروم

  • هتل لوکس سیرنه |SIRENE LUXURY HOTEL BODRUM
  • هتل ساحلی سوییس | Swissotel Resort Bodrum
  • هتل مارمرا | THE MARMARA BODRUM
  • هتل کارسه | CARESSE, A LUXURY COLLECTION RESORT & SPA
  • هتل کمپینسکی بارباروس بی | KEMPINSKI HOTEL BARBAROS BAY
  • هتل ریکسوس بدروم (RIXOS PREMIUM BODRUM HOTEL)
  • هتل پارامونت | THE BODRUM BY PARAMOUNT HOTELS & RESORTS
  • هتل مندرین اورینتال | MANDARIN ORIENTAL BODRUM

هتل های 4 ستاره بدروم، جزو هتل های خوب و اقتصادی بدروم

  • هتل کالینته | Caliente Hotel
  • هتل روسو ورد بدروم Rosso Verde Hotel
  • هتل لابراندا پرنسس بدروم Labranda Gulluk Princess
  • هتل رکسن ریزورت بدروم Rexene Resort
  • هتل ریوا بدروم | Riva Bodrum Resort

هتل های 3 ستاره بدروم، هتل های ارزان بدروم

  • هتل ایستنکوی بدروم | Hotel Istankoy Bodrum
  • هتل تندا بدروم | Tenda Hotel
  • هتل سرهان بدروم | Serhan
  • هتل ایکن ریزورت | Eken Resort Hotel
  • هتل ایکونت | Ikont Hotel

بهترین هتل های یوآل بدروم

شاید سوال خیلی از شما این باشد که کدام هتل های بدروم uall هستند؟ در ابتدا مهم است بدانید که هتل ‌های uall یا Ultra Inclusive در اصل هتل ‌هایی هستند که تمامی امکانات هتل‌ های آل را در اختیار شما قرار می‌ دهند، با این تفاوت که از امکانات هتل ‌های یوآل این امکان را دارید به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت از آنها استفاده کنید. در واقع شما در هنگام رزرو هتل یوآل تمام هزینه‌ ها را همان ابتدا پرداخت می‌ کنید و بعد از آن می ‌توانید از بسیاری امکانات هتل های uall بدروم به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی استفاده کنید؛ از نمونه های پرطرفدار هتل های uall بدروم می توان به هتل های زیر اشاره کرد.

  • هتل ریکسوس پریمیوم بدروم | Hotel Rixos Premium Bodrum
  • هتل ایسیس بدروم| ISIS Bodrum
  • هتل بدروم پارک ریزورت | Bodrum Park Resort
  • هتل دیاموند بدروم | Diamond of Bodrum Hotel
  • هتل رویال آسارلیک | Royal Asarlik Beach
  • هتل سنسیمار بدروم | Sensimar Bodrum Resort

حمل و نقل عمومی در بدروم

بدروم یکی از مقاصد پرگردشگر کشور ترکیه است، در نتیجه در دسترس بودن وسایل حمل ‌و‌ نقل عمومی مطمئنا گشت‌ و‌ گذار در این شهر را برای مسافرین سهل و آسانتر می‌ کند. در گوشه و کنار این شهر جاذبه ‌های هیجان انگیز و مختلفی برای تماشا وجود دارد و به همین دلیل، برای اینکه نهایت استفاده را از اقامتتان در بدروم ببرید بهتر است اطلاعاتی راجب به سیستم حمل ‌و ‌نقل این شهر داشته باشید.

مینی بوس در بودروم

این مینی ‌بوس ‌ها تقریبا در کلیه شهرها و روستاهای ترکیه مشغول فعالیت هستند و ستون اصلی سیستم حمل ‌و ‌نقل حتی در مناطق روستایی و شهرهای کوچک بشمار میروند. این مینی بوس ها در زبان ترکی " دلموش (Dolmus) " گفته می ‌شود و نیز این مینی ‌بوس ‌ها نقش مهمی در جا به‌ جایی مسافران و توریست های خارجی دارند و دارای ترمینال، برنامه زمانبندی و مسیرهای خاصی هستند.

تاکسی در بدروم

رفت و آمد در شهر با تاکسی بسیار راحت است، اما هزینه آن برایتان گران تمام می‌ شود. به همین دلیل در طول اقامت ‌تان در بدروم بهتر است از همین مینی ‌بوس ها استفاده کنید، اما اگر از برنامه زمانی مینی بوس ها جا ماندید یا عجله دارید که به مقصدتان برسید، استفاده از تاکسی گزینه مناسبی می باشد. البته تاکسی ‌ها به رنگ زرد و مجهز به تاکسی‌ متر هستند اما کرایه تاکسی را منطقه‌ ای تعیین می‌ کنند.

قایق در بدروم

با وجودی‌ که خط ساحلی بدروم 174 کیلومتر تخکین زده شده است، اما گشت‌ و‌ گذار در بدروم به وسیله قایق یا کشتی، خیلی متداول و محبوب نیست. البته قایق‌ های کوچکی در ساحل وجود دارند که مسافران را بین بندر قدیمی و خلیج بارداکسی (Bardakci Bay) جا به ‌جا می ‌کنند، البته که برای توریست های خارجی جذابیت زیادی دارند و علاوه بر این می ‌توانید از طریق بندر بدروم به بنادر و جزایر یونان و ترکیه که در همان نزدیکی هستند نیز سفر کنید.

اتوبوس در بدروم

به طور کلی یک ایستگاه اتوبوس در مرکز شهر قرار گرفته است و همه اتوبوس ‌ها در این ترمینال توقف دارند، مسافرانی که قصد سفر به نقاط مختلف این شهر را دارند این امکان را دارند که از مینی ‌بوس ‌‌های مستقر در ایستگاه اصلی بدروم استفاده کنند. اگر قصد دارید از بدروم به سایر شهرهای ترکیه نیز سفر کنید، می ‌توانید به مقصد مورد نظر بلیط اتوبوس خریداری کرده و راهی شوید. همچنین شرکت ‌های اتوبوس بین‌ شهری زیادی در بدروم فعالیت میکنند که وظیفه حمل و نقل مسافران بین بدروم و شهرهای بزرگ ترکیه مثل: استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، آدنا و... را برعهده دارند.

نکات مهم پیش از سفر به بدروم

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • همراه داشتن ارز خارجی (دلار یا لیر)
  • سعی کنید کمی ترکی بلد باشید.
  • اطلاعات کاملی از بهترین زمان سفر به آنتالیا داشته باشید.
  • برای سفر به آنتالیا حتما توصیه می شود بیمه مسافرتی همراهتان باشد.
  • اطلاع از واحد پول و ساعت رسمی بدروم
  • در صورت مصرف دارو حتما نسخه پزشک همراه داشته باشید.
  • بررسی آب و هوای بدروم قبل سفر
  • از همراه داشتن وسایل ممنوعه در هواپیما اجتناب کنید.

راهنمای رزرو تور بدروم

یکی از خدمات ارائه شده در سایت نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تور آنتالیا، خرید بلیط هواپیما برای شهرهای داخلی و خارجی می باشد؛ به طوری که در هنگام سفر به بدروم شما این امکان را دارید که بلیط مورد نظر خود را از طریق این سایت بصورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید. توجه داشته باشید برای این امر لازم است که کلاس پروازی مورد نظرتان را انتخاب کنید به طوری که باید بدانید فرست کلاس بهترین کلاس پروازی برای خرید بلیط آنتالیا بشمار میرود که خدمات ویژه ‌ای در آن بشما ارائه می‌ شود. اما اگر تمایل به کاهش هزینه های سفر دارید بهتر است بلیط اقتصادی بدروم را رزرو نمایید.

بعد از این کار می بایستی زمان سفرتان را مشخص کرده و تا متناسب با شرایط شما تورهای موجود ارائه شود و بعد هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید که با پایان آن در اینجا می توانید متناسب با سلیقه تان بلیط خود را رزرو کنید.

در خصوص استرداد آنلاین بلیط هواپیما باید بگوییم که یکی از قابلیت ‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نامی گشت امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی شماست. بنابراین چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود. درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت که این مورد از مزیت های خرید تور آنتالیا از آژانس مسافرتی نامی گشت می باشد.

منبع: تور بدروم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه