loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

معرفی تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 120
يکشنبه 26 بهمن 1399 زمان : 18:44

چین از جمله کشورهای پهناور جهان می باشد که مساحت آن حدودا 9.6 میلیون کیلومترمربع است و بعد از کشور روسیه دومین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت خاکی بشمار می رود. از نظر مساحت کل کشور هم سومین یا چهارمین کشور وسیع دنیا محسوب شده و اینکه چین کشوری با فرهنگی بسیار غنی است و کمتر کشوری در دنیا پیدا میشود که دارای چنین فرهنگی باشد. در اصل چین کشور تضاد‌هاست و شهرهای پکن، شانگهای و هنگ‌ کنگ شهر‌های پیشرفته‌ چین شناخته می شوند؛ چین کشوری است که بین توسعه یافتن و در حال توسعه بودن به نوعی گیر کرده است. تغییرات فراوان و متنوع چین باعث شده گردشگران زیادی این کشور را با تور چین انتخاب کنند و برای شما هم وقت آن رسیده که به این کشور جذاب، غنی و شگفت ‌انگیز سفر کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم جالب چین آشنا شوید. همچنین در سفر با تور چین هر‌ روز با جاذبه های رنگارنگ، مدرن و جدید رو‌ به‌ رو خواهید شد. اگر‌چه در شهر‌های بزرگ جمعیت زیاد است، اما حومه‌ شهر‌ها خلوت تر هستند و پیشنهاد می کنیم حتما غذاهای دریایی و خوشمزه این کشور را امتحان کنید.

راهنمای دریافت ویزای توریستی چین

کشور چین پرجمعیت ترین کشور جهان است که جاذبه های توریستی زیادی هم در خود جای داده است. این کشور قدمتی دیرینه دارد و وجود امپراتوری های متنوع در این کشور آن را به خاستگاه تاریخی در جهان تبدیل کرده است. یکی از معروفترین جذابیت های تاریخی این کشور دیوار بزرگ چین می باشد و همچنین وجود جشنواره ‌های مختلف در طول سال نیز یکی از دلایلی است که بسیاری از مسافران جهت دریافت ویزا توریستی اقدام می کنند. در اینجا باید به شما یادآور شویم که برخی کشورها برای سفر به چین نیاز به اخذ ویزای توریستی ندارند مثلا: کشورهای قطر، امارات، بوسنی و هرزگوین، ژاپن و سنگاپور می ‌توانند به مدت 90 روز بدون ویزا به چین سفر کنند. اما سایر کشورها از جمله ایران برای ورود به چین باید ویزا توریستی دریافت کنند. اگر تمایل دارید که کمتر از 90 روز در چین باشید باید ویزای توریستی (L VISA ) دریافت کنید.

ویزای توریستی چین

برای ورود به چین می ‌توان از تاریخ صدور تا قبل از تاریخ انقضای درج شده در ویزا (24 مانده به پایان اعتبار ویزا به وقت پکن) اقدام نمایید و به طور معمول صدور هر یک از انواع ویزای چین به مدت چهار روز کاری زمان می برد و این پروسه برای ویزای اکسپرس (فوری) 2 تا 3 روز کاری است و البته توجه داشته باشید بررسی، تایید و اخذ ویزای توریستی چین حدود 7 روز کاری به طول می انجامد.

مدارک لازم برای سفر به چین

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و صفحات سفید برای مهر ورود و خروج
  • تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی چین
  • 2 قطعه عکس با ابعاد عکس پاسپورت 6.5*4.5
  • بلیط دوطرفه برای رفت و برگشت به چین
  • نامه رزرو هتل یا خانه‌ ای که در مدت سفر در آن سکونت خواهید داشت
  • بیمه مسافرتی
  • تمکن مالی لازم برای سفر
  • هزینه صدور ویزا در حالت عادی 45 دلار و در حالت فاعلی 70 دلار است

وقت سفارت چین برای ویزای توریستی چین


برای سفر به کشورهای گوناگون با توجه به مدت زمان صدور ویزا باید از قبل در سفارت وقت بگیرید و اما سفارت چین در ایران نیاز به اخذ وقت قبلی ندارد و البته که عملکرد سایت سفارت چین در ایران نیز چندان جالب توجه نمی باشد. بنابراین برای اخذ ویزای توریستی چین می ‌توانید به سفارت چین مراجعه نمایید و بین 3 الی 4 روز کاری ویزای توریستی خود را دریافت کنید.
آدرس سفارت: تهران - خیابان موحد دانش - نبش خیابان فیروزبخش - سفارت چین
تلفن: 02122291240
http://ir.chineseembassy.org/

هزینه ویزای چین 2020


یکی از نکات مهمی که در زمان اخذ ویزا چین مهم می باشد قیمت ویزای چین 99 می باشد، هزینه ویزای چین با توجه به نوع ویزای دریافتی متفاوت است و هزینه ها با توجه به نوع اخذ ویزای چین به صورت زیر می باشد :

  • ویزا توریستی گروهی

هزینه ویزای چین در نوع توریستی گروهی به دو صورت عادی و فوری است که در ویزای عادی هزینه حدود 90 دلار که بعد از 7 روز و در ویزای فوری 120 دلار در پنج روز کاری تحویل داده می شود.

  • توریستی انفرادی

هزینه ویزای چین در نوع توریستی انفرادی به دو صورت عادی و فوری می باشد که در ویزای عادی هزینه حدود 105 دلار که بعد از 7 روز و در ویزای فوری 135 دلار در پنج روز تحویل داده می شود.

  • یکساله مولتی

در این روش هزینه ویزای چین در نوع یکساله مولتی فقط ویزای عادی وجود دارد که هزینه ویزا 700 دلار می باشد که بعد از 14 روز آماده تحویل می باشد و در این نوع از ویزا دارا بودن 5 فقره ویزای انفرادی الزامی می باشد

قیمت تور چین، نحوه تعیین قیمت تور چین چگونه است؟

قیمت تور چین به عوامل مختلفی همچون: رزرو بهترین و مناسب ترین هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم کارت و بسیاری از موارد دیگر بستگی خواهد داشت و نامی گشت با ارائه خدماتی از قبیل رزرو تور چین، تور لحظه آخری چین، تور ارزان چین با ایرلاین های داخلی - خارجی سعی بر این دارد که سفری دلچسب و به یادماندنی برای شما عزیزان بسازد و برای رزرو تورهای مسافرتی این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور لحظه آخری چین و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در بالای همین صفحه، تور دلخواهتان را براحتی به صورت آنلاین رزرو نمایید.

اما اگر قصد دارید در مورد نحوه تعیین قیمت و عوامل موثر بر هزینه تور چین بیشتر بدانید باید بگوییم که هزینه تور با توجه به سطح کیفیت تور مسافرتی انتخابی شما تعیین می شود، به عنوان مثال اگر قرار باشد ترانسفر از فرودگاه داشته باشید؛ قطعا قیمت تور بیشتر از زمانی میشود که برای جابه جا کردن مسافران از قطار یا اتوبوس استفاده می شود و یا محل اقامت نیز تاثیر مهمی بر قیمت تور شما دارد، قاعدتا اقامت در هتل های لوکس هزینه بیشتری نسبت به اقامت در میهمان خانه ها و هاستل ها برایتان خواهد داشت و نیز کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و... نیز از دیگر عوامل موثر بر نحوه محاسبه هزینه تور و قیمت تور مسافرتی شما هستند.

آفر تور چین یا همان تور چین ارزان!


تور ارزان به چین با ارزانترین تور چین پکن شانگهای گزینه های است که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری چین در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور چین کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این کشور تجربه خواهید کرد و این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) به دلایل مختلف زمانی بوده که مسافران خیلی تمایل به مقصدی خاص ندارند.

خوب اینها را گفتیم تا به اینجا برسیم که ایرلاین ها و هتل ها به مقصد کشور چین در همین زمان ها و فصل های لو سیزن آفرهای ویژه و منحصر به فردی به آژانس های هواپیمایی ارائه می کنند که واقعا هر مسافری را وسوسه می کند که چمدانش را ببندد و شما در بالای صفحه می تواند آفر تورهای محبوبی مثل: تور گوانجو چین، تور پکن چین، تور شانگهای، تور نمایشگاه گوانجو و تورهای ترکیبی پکن شانگهای چین را مشاهده و در صورت هر سوال و ابهامی با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

سفری ارزان با تور لحظه آخری چین


بی شک بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری چین دقیقا چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده است؛ آژانس ها مجبور می شوند تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی به فروش برسانند که شامل تور ارزان لحظه آخر چین می باشند. تور لحظه آخری ارزان چین برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

مزایای تور لحظه آخری چین در این است که ارزان تر هستند و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. برای مثال تور چین قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود، اما همین تورهای نسبتا گران قیمت چین زمانی که شامل آفر تور چین می شوند به عنوان تور ارزان چین لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت به مسافران علاقه مند ارائه میشوند. بنابراین اگر هوشمندانه عمل کنید این امکان برای شما هست که بهترین تور ارزان لحظه آخری چین را در زمان مناسب خریداری یا رزرو نمایید. در آخر توجه داشته باشید که با توجه به نیاز اخذ ویزا برای سفر به چین این تورها شامل افرادی می شود که ویزا توریستی چین در دستشان باشد.

سفری ارزان با تور لحظه آخری چین

تورهای نمایشگاهی چین


نمایشگاههای بین المللی چین در تمامی زمینه ها همیشه با فرصت آشنایی برای صاحبان کسب و کار و تجار و بازرگانان همراه بوده و هست. از طرفی حضور در نمایشگاه های گوناگون شهرهای چین دارای کیفیتی فوق العاده عالی در آسیا بوده که بی شک تکنولوژی پیشرفته چین در برگزاری تور نمایشگاه چین بی تاثیر هم نیست و از طرفی پیشرفت اقتصادی بیش از گذشته در چین باعث شده برپایی نمایشگاه هم بیشتر از گذشته به محبوبیت در میان مسافران این حوزه برسد. اگر علاقه مند به شرکت در تور نمایشگاهی چین 2021 هستید تیم مجرب نامی گشت در اولین قدم برای شما عزیزان درخواست ویزا رایگان می کند. در ادامه رزرو بهترین پرواز و اقامت در هتلی لوکس و یا دره ارزان قیمت و در عین حال نزدیک به مراکز نمایشگاهی را برایتان فراهم می کند و همینطور لیدری فارسی زبان در طول سفر همراه شما خواهد بود البته به همراه ارائه کارت ورودی به نمایشگاه به صورت رایگان برای مسافران محترم از جمله خدمات " آژانس هواپیمایی نامی گشت " برای شما خواهد بود.

ارزان ترین زمان سفر به چین

فصل زمستان که از ماه آذر تا فروردین در این کشور ادامه خواهد داشت، به دلیل سرمایی که در آن حکمفرماست از میزان گردشگران آن می کاهد، اما اگر شما خواهان پرداخت هزینه های پایین تر و کاهش نرخ تور چین هستید، می توانید با تحمل سرما و تقریبا شرایط سخت گردشگری این بازه زمانی را برای سفرتان انتخاب کنید، اما قاعدتا نمی تواند جزو بهترین زمان سفر به چین به شمار رود. از بهترین تفریح هایی که در این فصل می توانید در کشور چین انجام بدهید، رفتن به پیست ها اسکی و همچنین شرکت در فستیوال برف و یخ هاربین می باشد که این جشنواره جذاب درست هر سال در فصل زمستان برگزار می شود که در آنجا سازه های یخی شگفت انگیزی را از بناهای جهان به طور مینیمال در فضایی محدود ساخته می شود را نظاره گر میشوید و گردشگران زیادی برای تماشای این سازه های یخی به چین در زمستان سفر می کنند.

پرواز های چین با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر به پکن را دارید بهترین پروازها پروازهای مستقیم ماهانMahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر (هما) Iran Air Airlines و هواپیمایی جنوب چین (چاینا ساترن) China Southern Airlines از تهران به پکن (بیجینگ) می باشند و چنانچه قصد سفر به شانگهای را دارید بهترین و تنها پرواز مستقیم از تهران به شانگهای به وسیله هواپیمایی ماهان Mahan Air Airlines انجام می گیرد. نکته: پروازهای ایران ایر به کشور چین در حال حاضر انجام نمی شود.

ایرلاین های چین

پرواز چین کی باز می شود؟


به دنبال کاهش همه گیری کرونا و با کاسته شدن از محدودیت ها، شمار بیشتری از شرکت های هواپیمایی خارجی در حال از سرگیری پروازهای خود به چین هستند اما در حال حاضر سفرهای توریستی به چین باز نشده است، بلکه تنها کسانی می ‌توانند به چین پرواز کنند که اقامت یا تابعیت این کشور، یا این ‌که ویزای کاری یا تحصیلی معتبر داشته باشند.

قیمت پرواز چین تهران


قیمت بلیط پرواز چین در تاریخ های مختلف متفاوت ارائه میشود، لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی ماهان Mahan Air Airlines در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت نامی گشت، قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده نمایید و سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود نمایید. همچنین شما این امکان را دارید که به وسیله شماره تلفن داخل سایت و یا از طریق خطوط ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از آگاهی از قیمت بلیط چین پرواز ماهان و روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم ایرلاین های مختلف به پکن یا شانگهای چین و همچنین شرایط پروازهای ماهان Mahan Air Airlines (میزان بار مجاز و شرایط کنسل کردن و تغییر تاریخ و ویزا و ... ) اقدام به رزرو و خرید بلیط نمایید.

مدت پرواز تهران پکن چقدر است؟


با توجه به اینکه تنها پرواز مستقیم از ایران به چین با ایرلاین ماهان انجام می گیرد و مهمتر اینکه محبوبیت ویزه ای در بین مسافران پیدا کرده است، لازم دونستیم اطلاعاتی مهم در اختیار شما بگذاریم. پروازهای رفت تهران به پکن ماهان در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه انجام می‌ شود که ساعت حرکت پروازهای مستقیم ماهان تهران پکن 19:30 از فرودگاه امام خمینی است و نیز مدت زمان پرواز تهران پکن ماهان 6 ساعت و 50 دقیقه به طول می انجامد. همچنین پروازهای برگشت پکن به تهران ماهان در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام شده و ساعت حرکت پروازهای مستقیم ماهان پکن تهران 00:40 از فرودگاه پکن می ‌باشد. و البته برنامه پروازی ماهان به پکن با توجه به شرایطی مانند تعداد مسافران و عوامل دیگر ممکن است تغییراتی داشته باشد.

فرودگاه های بین المللی چین

فرودگاه بین المللی پکن | Beijing Capital Airport

شهر پکن، پایتخت چین و دومین شهر بزرگ این کشور محسوب می شود. این شهر دارای تاریخی دور و دراز و فرهنگی بسیار غنی بوده و به همین دلیل، یکی از جذاب ترین مقاصد برای گردشگران خارجی تور چین شناخته می شود. فرودگاه بین المللی پکن با کد یاتا PEK و کد ایکائو ZBAA درست در 20 کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت جمهوری خلق چین قرار گرفته است و در سال های گذشته همواره یکی از پرترددترین و شلوغ ترین فرودگاه های جهان بوده است. همچنین در سال 2016 میلادی بیش از 606 هزار پرواز در این فرودگاه انجام شده و 94 میلیون نفر برای سفر از فرودگاه پکن برای جابجایی استفاده کرده اند.

فرودگاه بین المللی پکن

فرودگاه بین المللی پودنگ شانگهای | Shanghai Pudong International Airport

فرودگاه بین المللی پودنگ شانگهای دیگر فرودگاه مهم کشور چین است که با کد یاتا SHA یکی از دو فرودگاه بین المللی شهر شانگهای بشمار می رود. این فرودگاه یکی از مشهورترین و مهم ترین فرودگاه های کشور چین بوده و شاهراه اصلی ورود گردشگران به شانگهای به می باشد. اگر به چین و شهر شانگهای سفر کنید بی شک این فرودگاه اولین مواجهه شما با شانگهای و فرهنگ چینی خواهد بود و نیز این فرودگاه قطب اصلی شرکت های هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز (China Eastern Airlines) و شانگهای ایرلاینز ( Shanghai Airlines) و یکی از قطب های اصلی ایر چاینا (Air China) به حساب می آید.

فرودگاه بین المللی بایون گوانگجو | Guangzhou Baiyun International Airport

دیگر فرودگاه پرتردد چین فرودگاه بین المللی بایون گوانگجو می باشد که این فرودگاه به عنوان یکی از اصلی ترین و حتی زیباترین فرودگاه های چین از نظر معماری شناخته می شود و اینکه فرودگاه بین المللی گوانگجو در تاریخ 5۵ آگوست سال 2004 میلادی در 28 کیلومتری شهر گوانگجو و در منطقه هوادو و بایون بنا و افتتاح گردید و همچنین از لحاظ حمل و نقل بار هم این فرودگاه سومین فرودگاه شلوغ چین و نوزدهمین فرودگاه شلوغ جهان معرفی شده است.

تور چین از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای چین به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد. تور پکن شانگهای چین از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

بهترین شهرهای دیدنی و توریستی چین

پکن

پکن پایتخت چین و یکی از بزرگ ‌ترین شهرهای این کشور بشمار رفته و اینکه نام اصلی پکن Beijing می ‌باشد که از ترکیب دو کلمه Bei به معنی شمال و Jing به معنای پایتخت شکل گرفته است. مردم پکن به زبان ماندرینی، یکی از شاخه ‌های زبان چینی با یکدیگر صحبت می ‌کنند. از اصلی ‌ترین جاذبه ‌های تاریخی چین می توان به: دیوار چین، میدان تیان‌آنمن، کاخ تابستانی و ... در پکن اشاره کرد و تاریخ دور و دراز این کشور را به رخ گردشگران میکشد. شهر پکن علاوه بر آثار تاریخی، پر است از تفریحاتی هیجان انگیز با ساختمان های مدرن و شیک که هر کدام در نوع خود جذاب و منحصر به ‌فرد هستند.

پکن

شانگهای


شانگهای بزرگترین شهر کشور چین و پرجمعیت ‌ترین شهر جهان هم نامبرده می شود. این شهر به دلیل داشتن برج‌ ها و ساختمان‌ های بلندش به‌ نام شهر آسمان ‌خراش‌ ها نیز در دنیا زبانزد است. با ورود به شانگهای خیابان ‌های پرزرق ‌و برق و لوکس با معماری ‌های عجیب را خواهید دید و جالب اینجاست که شانگهای در کنار مدرنیته بودن، ساختار سنتی خودش را به خوبی حفظ کرده و بناهای تاریخی در گوشه و کنار شهر جلب توجه می کند. برج مروارید شرقی نماد مدرنیته شانگهای، باغ یو با طبیعت سرسبز و مناظر شگفت انگیز و معبد سنگ یشمی با فضای بسیار آرام بخشی که دارد همگی از جاذبه‌ های این شهر هستند.

شانگهای

گوانجو


گوانجو بزرگترین شهر چین و قطب تجاری این کشور می باشد و این شهر با قدمت 2800 ساله از دیرباز بندری مهم برای داد و ستدهای امپراطوران چین بشمار می رفته است. گوانجو با وجود اینکه سال ‌ها تحت استعمار پرتغالی ‌ها، انگلیسی ‌ها و ژاپنی ‌ها بوده اما روند پیشرفت خود را ادامه داده است و در حال حاضر یکی از شهرهای مهم اقتصادی جهان محسوب می شود. این شهر در کنار تجارت، مراکز تفریحی و گردشگری متنوعی که دارد، باعث شده تا به‌عنوان یک قطب گردشگری در چین شناخته شود. برج کانتون، برج ماکائو، جزیره شامیان و پارک کروکودیل‌ها از جاذبه‌ های تفریحی گوانجو می باشند.

گوانجو

حمل و نقل عمومی در چین

از آنجاییکه چین جزو کشورهای بزرگ و پیشرفته دنیا بشمار می رود باعث شده است که سیستم حمل و نقل وسیعی هم داشته باشد. کسانی که به با تور چین یا انفرادی به این کشور سفر می کنند لازم دارند تا اطلاعاتی را در خصوص شبکه حمل و نقل چین داشته باشند تا در طول مدت زمانی که در سفر هستند دچار سردرگمی و گمراهی نشوند. خوب در این کشور مسافران می توانند از انواع وسایل نقلیه متنوعی همچون: هواپیما، قطار، تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنند و سفرهای درون شهری یا برون شهری داشته باشند. البته ناگفته نماند که برای سفرهای دریایی کشتی های کروز هم برای شما علاقه مندان وجود دارد تا بتوانید از آن ها برای حمل و نقل استفاده نمایید.

حمل و  نقل عمومی در چین

خدمات تور چین

خدماتی که از آژانس نامی گشت به شما ارائه می ‌کنیم، خدمات کلی در تور چین می ‌باشد و این خدمات امکان دارد در هر پکیجی متفاوت شود. خدمات تور پکن چین عبارتند از:

  • اخذ ویزای چین
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل‌های 3، 4، 5 ستاره به همراه صبحانه (انتخاب هتل به عهده متقاضی می ‌باشد)
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری

نکات مهم پیش از سفر به چین

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به چین
  • بررسی وضعیت آب و هوای مقصد مورد نظر
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در چین (یوان یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما
  • سعی کنید در ایران پولتان را به ارز خارجی تبدیل کنید

راهنمای رزرو تور چین

شما علاقه مندان به تور چین می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور چین و یا تور پکن، تور شانگهای، تور گوانجو و تور ترکیبی چین شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛

خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی چین هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی ارمنستان فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما عزیزان آرزومند است.

منبع: تور چین

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه