loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

معرفی تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 127
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 15:46

در سال های اخیر صنعت توریسم در کشور ترکیه و به خصوص در شهرهای توریستی مشهورش آن با رشد چشمگیری همراه بوده است و همچنین از دیگر دلایلی که تور ترکیه را برای گردشگران ایرانی همیشه دوست داشتنی است، عدم نیاز به دریافت ویزا برای بازدید از این مقصد است و شما از سرتاسر ترکیه می توانید دیدن کنید و با جاذبه های منحصربه فرد آن اشنا شوید.

تمام این دلایل باعث شده که با شروع فصل بهار و آغاز تعطیلات نوروزی مسافران ترکیه بعنوان اولین مقصد انتخاب نمایند چرا که زیبایی های متنوعی در این بازه زمانی انتظار شما را میکشد. همچنین از پر بازدیدترین شهرهای ترکیه می توان به استانبول، کوش آداسی، آنکارا، آنتالیا و مارماریس و... اشاره نمود.

شهرهایی با جاذبه های توریستی فوق العاده که می توانند شما را شگفت زده می کند. در ادامه شما با خرید تور ترکیه نوروز 1401 خدمات متنوعی از آژانس نامی گشت میگیرید و اینکه برگزاری تورهای مسافرتی تنها به تهیه بلیط ، رفت ‌و آمد فرودگاهی و رزرو هتل محدود نمی ‌شود.

چرا که تفاوت تورها و آژانس‌ ها در کیفیت ارائه خدمات تورها و همچنین برنامه‌ های ویژه سفر شما در عید نوروز می باشد. مهمتر اینکه تنوع در تورها و ارائه عالی ترین و منحصر به فرد ترین خدمات مسافرتی وجه تمایز مجموعه ما با دیگر آژانس ‌های مسافرتی است و در نهایت شما در تور عید ترکیه امسال خدماتی همچون اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج و کلی خدمات دیگر بنا به درخواست شما عزیزان در سفرتان از ما دریافت خواهید کرد.

تور ترکیه نوروز 1400

قیمت تور ترکیه نوروز 1401

خوب در ابتدا باید به دنبال بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات سال نو باشیم و باید مقصدی را انتخاب کنید بتواند خستگی یکسال گذشته را از تنمان بیرون کند، بهترین گزینه تور ترکیه نوروز 1401 است. بعد از انتخاب مقصد به دنبال تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مورد نظرتان باشید که انجام دادن این امور و رسیدگی به آنها کاری چندان راحتی هم نیست و مدت زمان زیادی از شما می گیرد و مهمتر تنوع بالا هتل ها و پروازها همگی نکات مهم پیش از سفر شما هستند.

خوشبختانه ما در بالای همین صفحه به شما امکان انتخاب و رزرو تور را در طیف گسترده ای از تورهای مسافرتی ترکیه را داده ایم تا بتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن هتل ها، پرواز ها، قیمت تور، موقعیت هتل و ... را با هم مقایسه کنید. موضوع بعدی قیمت تور بهار 1401 است که لازم به ذکر است که به طور معمول سفر با ایرلاین داخلی نسبت به ایرلاین خارجی ارزان تر هست و همچنین نوع انتخاب هتل اعم از 2، 3 یا 5 ستاره بودن آن فاکتور مهم بعدی بشمار می رود .

که این 2 موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت تور مسافرتی شما خواهد داشت. اما اگر قصد دارید در مورد نحوه محاسبه هزینه تور و عوامل موثر بر قیمت تور بیشتر بدانید باید این را بدانید که هزینه تور با توجه به سطح کیفیت تور مسافرتی انتخابی شما تعیین می شود، برای مثال اگر قرار شود ترانسفر از فرودگاه داشته باشید.

قطعا قیمت تور بیشتر از زمانی خواهد بود که برای جابه جا کردن مسافران از قطار یا اتوبوس استفاده می شود و یا محل اقامت نیز تاثیر مهمی بر قیمت تور دارد، قاعدتا اقامت در هتل های لوکس هزینه بیشتری نسبت به اقامت در میهمان خانه ها و هاستل ها برایتان دارد و نیز کیفیت غذا، همچنین خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و... همگی از دیگر عوامل موثر بر نحوه محاسبه هزینه تور و قیمت آن هستند.

قیمت تور ترکیه نوروز 1400

آفر تور ترکیه

تورهای لحظه آخری یا آفر تور مسافرتی به تورهایی گفته میشود که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد و در واقع این نوع تورها به دلیل نزدیک بودن زمان پرواز، بسیار ارزانتر از قیمت واقعی به مسافران فروخته می شوند ؛ آژانس ‌های مسافرتی اغلب به میزان متعارفی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را تهیه کرده و در صورتی که به موعد سفر نزدیک می شوند و مهمتر اینکه تعداد مسافرین به حد نصاب هم نرسیده باشد.

شرکت مجبور است با صندلی ‌های خالی و بلیط ‌هایی که فروش نرفته است برنامه را با هواپیمایی که چارتر کرده‌، به سرانجام برساند و در اصل آنها بلیط‌های باقی ‌مانده را با تخفیف ‌هایی بین 10 تا 50 درصد بسته به خارجی یا داخلی بودند سفر، به فروش می ‌رسانند و نیز این اقدام اگرچه از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه‌ ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی برایش باقی نمی ‌گذارد و خوشبختانه ایام پیک سفر یعنی تعطیلات نوروز و تابستان بیشتر از بقیه ایام سال این تورها را تجربه می کنند.

آفر تور ترکیه نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور ترکیه نوروز 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بهترین و عالی ترین زمان خرید تورهای عید همین بازه زمانی است چرا که شوق و ذوق تحویل سال نو را دارید و این رویداد مهم در یک مقصد ایده آل و هیجان انگیزی مثل ترکیه اتفاق می افتد. همچنین بیشتر هتل های این مقصد بهترین خدمات، امکانات و برنامه های تفریحی را در این زمان ارائه می کنند فقط توجه داشته باشید که در این تاریخ قیمت تورها به نسبت گرانتر خواهد بود.

  • 5 فروردین به بعد

خیلی از افراد ترجیح می دهند 5 فروردین به بعد تور خود را رزرو کنند، دلایل اصلی آن هم یکی شلوغی زیاد شهرها و مملو از مسافران بودن آنهاست و دوم اینکه ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خود در کنار خانواده و عزیزانشان باشند. در ضمن تورهای مسافرتی ترکیه در این بازه زمانی ارزانتر می شود.

  • نیمه دوم فروردین ماه

طبیعتا افرادی که این تاریخ را برای سفرهای عیدانه خود انتخاب می کنند به دنبال آرامش بیشتر در ترکیه هستند تا با خیال راحت و آرامش بیشتری به تفریح و خوشگذرانی بپردازند.

در ضمن چون بیشتر مسافران به دلیل تحصیل و کار برگشته اند و تایم خوبی برای خرید توهای ارزان قیمت این مقصد بشمار می رود.

آب و هوای ترکیه در نوروز 1401

کشور زیبا و بسیار محبوب ترکیه با آب و هوای مدیترانه ای و اقلیم نیمه گرمسیری و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و شگفت انگیزش و مهمتر به دلیل قرار گیری در میان 4 دریا و کوه های مرتفع و دشت های وسیع، باعث شده که در مناطق مختلف ترکیه آب و هوای بسیار متفاوتی را تجربه کنید.

اما بهار ترکیه یکی از قشنگ ترین فصل های این کشور نامبرده می شود و معمولا با شروع ماه آوریل هوا کم کم گرم میشود و ظهرهای آن به 20 تا 23 درجه میرسد و شب ها حدود 13 درجه را تجربه می کند.

همچنین دمای آب رفته رفته زیاد تر شده و در کل می توان گفت یکی از بهترین شرایط آب و هوایی برای تمام افرادی که ترجیح می دهند دور از گرما و سرمای زیاد به ترکیه سفر کنند، می باشد.

بهترین شهر های ترکیه برای سفر در نوروز 1401

طبق آمارهایی که از سالهای گذشته منتشر شده است، مشخص شد که تعداد گردشگران ایرانی که در تمام فصول به خصوص تعطیلات سال نو به ترکیه سفر می کنند روز به روز در حال افزایش می باشد و این تعداد نسبت به سال 95 پنجاه درصد افزایش داشته بنابراین به این نتیجه می رسیم که این کشور مقصد اصلی بیشتر مسافران است، علاوه براین مشخص شده است که در برخی از ماه های سال ایرانی ها بیشترین گردشگران حاضر در این کشور هستند.

از آنجاییکه ترکیه یکی از کشورهایی است که اطراف آن را دریا گرفته بی شک جزایر زیا و طبیعت بکر کم ندارد و نکته جالب این است که بیشتر گردشگران به دلیل همین جذابیت های ساحلی است که شهرهای آن را برای گذراندن تعطیلات خود برمیگزینند که در ادامه پرطرفدارترین شهرهای این کشور را معرفی خواهیم کرد.

  • مارماریس

مارماریس یکی از این شهرهای جذاب است که سواحلش را می توان از زیباترین سواحل دنیا نام برد؛ چرا که در اطراف این سواحل نیلگون شما یان امکان را دارید که مناظر بکر و شگفت انگیزی از کوه های اطراف را شاهد باشید که به واقع منظره ای حیرت انگیز را رقم زده است. در این شهر کلی انواع تفریحات آبی وجود دارد و همچنین از گشت و گذار شبانه در این شهر زیبا می توانید کلی لذت ببرید؛ کشتی رانی از دیگر تفریحات شاد و مفرح است که در این شهر می توانید تجربه کنید.

  • کاپادوکیا

کاپادوکیا که در آناتولی مرکزی جای گرفته است یکی از زیباترین منظره ها را در ترکیه به ثبت جهانی رسانده است. صخره های زیبای این منطقه و بالون های همیشه در آسمان نیلگون آن باعث به وجود آمدن چشم اندازهای آرامش بخش و مهیجی شده است که شما را محصور خود می کند.

  • استانبول

از حق که نگذریم، شهر استانبول با اختلاف و اقتدار زیباترین شهر ترکیه به حساب می آید. این شهر جذاب با تنگه ای که آن را به دوقسمت تقسیم نموده است، هم در قاره اروپا قرار گرفته و هم در قاره آسیا می باشد. ضمنا مکان های دیدنی و گردشگری استانبول آنقدر متنوع و شگفت انگیزند که بعید است بتوانید دیدن از کل این شهر را در یک سفر تمام کنید.

  • آنتالیا

به هر ترتیب و شرایطی که بخواهیم لیستی از زیباترین شهرهای ترکیه تهیه کنیم قطعا آنتالیا باز هم در آن حضور پررنگی خواهد داشت، چرا که این شهر با سواحل و مناظر چشمنوازش موفق شده است هر گردشگری را شیفته خود کند. اما تنها شهرت آن به دلیل سواحلش نیست که توجه همگان را جلب کرده بلکه مناطق کوهستانی و بکر و جاذبه های تاریخی آن هم باعث شده تا آنتالیا شهری تمام عیار در ترکیه نامبرده شود.

  • بدروم

وجود سواحل شگفت انگیز، تفریحگاه های زیبا، ویرانه های باستانی برجای مانده از تاریخ این کشور همگی باعث شده اند تا شهر جذاب بدروم امروزه به یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه تبدیل بشود، آثار تاریخی مهمی مثل قلعه سنت پیتر یا همان قلعه بدروم نیز از دیگر جذابیت های این شهر محسوب می شود.

منبع : تور ترکیه نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه